Getting micro earning for free from crypto currency


AUTO FLOODGATE LIST
 
FloodGate Name Coin Time Link
AutoClaim Doge 3 Min Auto Claim
  Blackcoin 3 Min Auto Claim
  Etherium 3 Min Auto Claim
  Litecoin 3 Min Auto Claim
  Peercoin 3 Min Auto Claim
Japakar Dogecoin 2 Min Auto Claim
  Litecoin 2 Min Auto Claim
  Blackcoin 2 Min Auto Claim
  Etherium 2 Min Auto Claim
  Dashcoin 2 Min Auto Claim
Faucet Mining Dogecoin 1 Min Auto Claim
  Bitcore 1 Min Auto Claim
  Litecoin 1 Min Auto Claim
  Blackcoin 1 Min Auto Claim
  Etherium 1 Min Auto Claim
  Dashcoin 1 Min Auto Claim
Bitwave Blackcoin 0.25 Min Auto Claim
AutoFloodLover Dogecoin 0.5 Min Auto Claim

 
Premium Faucet List for FaucetHub. Click Here
 

BTC Smile - Free Bitcoin Faucet

by Asyam Fm , at December 31, 2017 , have 0 comments

Description:
Smile! Bitcoins are waiting for you! Claim 6-10 satoshis, every 5 minutes!
All you need is a FREE Faucethub account or a FREE Xapo wallet account!
Enter your bitcoin address or Xapo email to log in

Payout to: Instant Faucethub and Xapo Wallet

Payout Proof:

Asyam Fm
BTC Smile - Free Bitcoin Faucet - written by Asyam Fm , published at December 31, 2017, categorized as FaucetHub , Paying Faucet , Xapo . And have 0 comments
No comment Add a comment
Cancel Reply
GetID
 
Copyright ©2013 Crypto Girls by
Theme designed by Damzaky - Published by Proyek-Template
Powered by Blogger